Suntem bucurosi ca publicul intelege si sprijina activ acest demers socio-cultural de onoare, initiat de UNITER. Doar impreuna putem contribui la imbunatatirea existentei celor care, o viata intreaga, si-au pus sufletul in slujba aplauzelor. Acesta este modul nostru de a le arata ca ii sarbatorim si ca ne mandrim cu ei., a declarat Felicia Filip, managerul institutiei.
Initiata in 2002, campania nationala Artistii pentru artisti are menirea de a sensibiliza opinia publica in vederea strangerii de fonduri pentru artistii varstnici, cu probleme de sanatate din toata tara. Campania are loc anual, in intervalul martie – aprilie, definit ca o perioada a solidaritatii teatrale, intrucat data de 27 martie este consacrata Zilei Mondiale a Teatrului.
Ultima luna marcheaza un succes de casa desavarsit pentru Opera Comica pentru Copii: la finalul celor 17 reprezentatii ale musical-ului Peter Pan, care a avut premiera pe 13 februarie 2015, rezultatele sunt graitoare: 6719 bilete vandute si 7208 spectatori in sala. Astfel, acesta este primul spectacol integral cu grad de ocupare 100% din palmaresul institutiei. De asemenea, incepand cu 24 martie, spectatorii vor putea achizitiona bilete la cele 16 reprezentatii ale urmatoarei premiere din stagiunea curenta, opera Flautul fermecat, a carui regie este semnata de Cristian Mihailescu.
Anul acesta, Opera Comica pentru Copii pregateste alte doua noi productii: Fetita cu chibrituri (balet, premiera pe 5 iunie) si Aventurile Baronului Münchhausen, de Dan Dediu (opera, premiera are loc in cadrul Festivalului International George Enescu). Biletele se pot achizitiona prin reteaua bilete.ro – cu 48 de ore inainte de spectacol – si de la casa de bilete a Operei Comice pentru Copii (Calea Giulesti nr. 16) – cu o ora inaintea inceperii spectacolului – in limita locurilor disponibile.