Noaptea ( Interactiva a) Devoratorilor de Publicitate

Cea de-a 19-a editie a evenimentului va arata tuturor devoratorilor ca, oricat de reusite au fost Noptile anterioare, exista intotdeauna loc de mai bine, mai mult, mai captivant si mai interactiv, la toate capitolele!

Noaptea Devoratorilor de Publicitate are acum un site nou-nouț, www.devoratori.ro, dezvoltat in html5 si creat special pentru a fi accesat in conditiile optime de pe dispozitivele mobile. Agentia Republika se face responsabila pentru noua fata a site-ului, care surprinde digital conceptul evenimentului de anul acesta si perspectiva “altfel” de a privi curatenia generala, propusa devoratorilor in 2014.

Devoratori.ro reloaded a pastrat linia povestii pe care o vom oferi anul acesta iubitorului de publicitate… “Curatenia generala”. In joc au intrat pasionati din media, adversiting, corporatii, parteneri mai vechi sau mai noi. Pentru al doilea an consecutiv, Republika ramane partenerul Noptii si se ocupa de comunicarea digitala cu publicul devorator, imaginand si redesenand, cu originalitatea caracteristica, proiectia on-line a unui eveniment eminamente off-line, a spus Dan Chisu, producatorul evenimentului Noaptea Devoratorilor de Publicitate.

Suntem bucuroși sa continuzm pentru al doilea an consecutiv colaborarea cu echipa de organizare a Nopții Devoratorilor de Publicitate, dupa ce in 2013 agentia a fost responsabila de lansarea platformei devoratori.ro, spune Stefania Kadima, Managing Partner Republika.

Pe langa conceptul inedit si original al celor 7 ore de program, show-urile muzicale incendiare si dezbaterile patimase, devoratorilor li se mai pregateste ceva. Mai exact, o interactivitate deplina a participantilor cu toti partenerii evenimentului!

Devoratorii vor fi invitati sa guste noile delicii Milka Tuc si Milka Lu si sa le faca publicitate, inscriindu-si ideile proprii intr-o competitie de creatie. Castigatorul nu se va alege doar cu orgoliul mangaiat, ci va primi un bilet dus-intors, cazare si pass de acces la un festival de publicitate!

Viziune, curaj, actiune, advertising la feminin – despre ele si identitatea femeii puternice va fi vorba in prezentarea colectiei de bijuterii Caviar by Valentina Pelinel for Flusberg, dedicata celor care vad esenta frumusetii in lucrurile neconventionale, dincolo de aparente.

Comunicarea in timp real cu publicul va fi asigurata de Free Wifi by AnyMedia Group, sustinatori ai Noptii Devoratorilor de Publicitate de anul acesta. Participantilor li se va asigura pe toata durata evenimentului accesul la routere Wi-Fi si instiintari prin SMS care anunta momentele cheie ale editiei. Nicio pauza nu va trece pentru devoratori fara o alerta pe telefon despre inceputul urmatoarei proiectii!

La Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014, totul este posibil! Ne vedem la Sala Polivalenta, pe 7 noiembrie!

Senso Arte este Parteenr Media al acestui eveniment.