O nota aparte in montarile lui Bocsárdi o constituie scenografia (Bartha József, in ambele spectacole).In Negutatorul din Venetia, interesant, pe linga decorul ce sugereaza decadenta unui oras nu numai al deschiderii date de arta, ci si al meschinariei oamenilor ce se grabesc sa puna la zid pe oricine este sau pare a fi „altfel“, este felul in care Bocsárdi a exploatat si sala, si scena: in partea a doua a spectacolului, sala teatrului, cu tot cu balcoanele de la etaj, devine spatiul unde se judeca procesul lui Shylock cu Antonio.
Odata cu revenirea lui Bocsárdi in selectia FNT, publicul bucurestean (si nu numai) a avut ocazia sa se intilneasca nu doar cu unul dintre cei mai provocatori regizori ai momentului, ci si cu o serie de actori minunati, pe care, din pacate, cu exceptia festivalurilor de acest gen, nu prea are prilejul sa-i vada: exceptionala trupa a Teatrului „Tamási Áron“,Nemes Levente, Mátray László, Kolcsár József , Diószegi Attila,Márton Lóránt, Nagy Kopeczky Kálmán, Nagy Alfréd, Erdei Gábor, Kőmíves Mihály, Szakács László, Nagy Lázár József, Kicsid Gizella, Gajzágó Zsuzsa, Szalma Hajnalka / Fekete Mária, Pálffy Tibor.