Anul 2012 este Aniversare Unesco Sergiu Celibidache. Romania s-a alaturat tarilor care organizeaza evenimente pentru celebrarea celor 100 de ani de la nasterea marelui dirijor roman si va organiza, in perioada 3 mai – 7 iulie, Festivalul Sergiu Celibidache 100. Farmaciile Catena sunt sponsor al acestui eveniment, iar sensotv.ro partener media.
In onoarea celui care a respectat intr-atat canoanele muzicii, incat
le-a reinventat, in amintirea aceluia care a avut o pasiune atat de
puternica, incat i-a declarat credinta vesnica, pentru cel care a trait
muzica, abandonandu-i-se total, s-a lansat campania de comunicare a
Festivalului Sergiu Celibidache.
Dincolo de obiectivul de a atrage
participarea publicului la festival, campania de comunicare are un
obiectiv cu mult mai profund: (re)aducerea personalitatii lui Sergiu
Celibidache… acasa. In mintile si in inimile romanilor. Asadar, mult mai
mult decat un obiectiv de imagine. Un obiectiv moral.
Spotul TV realizat de catre agentia de publicitate, Sister&Co.,
readuce pentru prima oara pe ecran imagini pretioase preluate din arhiva
Televiziunii Romane, din concerte nascute sub bagheta Maestrului Sergiu
Celibidache. De sub patina timpului, pe chipul marelui dirijor
straluceste dragostea acestuia pentru muzica, dand parca viata aerului.
Vocea vibranta a lui Marcel Iures adauga povestii cadenta lirica a unui
eseu pe marginea muzicii ca experienta extrasenzoriala,
inaltatoare, mistica – la baza acestuia stand un gand al
Maestrului Celibidache: “In muzica exista ceva care te atinge acolo unde
nu o poate face nici cel mai profund gand”.
Productia spotului a fost realizata in parteneriat cu studioul de sound
design Waveform Media (Marius Leftarache) si casa de productie
Multimedia Est.