Formatul spectacolului, cunoscut deja de publicul de gen, cuprinde 4 calupuri cu spot-uri publicitare generaliste, prezentate in premiera publicului din Romania, inscriindu-se astfel in sfera occidentala a evenimentelor de acest tip, tonul fiind dat de deschiderea mondiala de la Paris.
Pentru al treilea an consecutiv, Republika asigura comunicarea digitala a unuia dintre cele mai asteptate evenimente romanesti din lumea advertising-ului: Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Ca in fiecare an, agentia noastra a venit cu un concept simpatic pentru site-ul evenimentului, construit, de aceasta data, in jurul Devoratorului, mascota infometata dupa spoturi, a declarat Justin Kadima, General Manager Republika.
In 1973 cand Jean Marie Boursicot, pe atunci un pusti de 10 ani, fascinat de reclamele vazute la televizor si in salile de cinema, a inceput sa colectioneze casete cu filme si spoturi publicitare. Consecvent pasiunii sale, el este astazi mentionat in Cartea Recordurilor drept cel mai important colectionar de spoturi si reclame din lume, detinand peste 800.000 de spoturi.
Ca producator general al evenimentului am organizat prima editie in 1995. Am vazut succesul spectacolului in Franta si am hotarat sa risc aducand un spectacol unic in Romania. „Noaptea Devoratorilor de Publicitate” se reinventeaza in ultimii trei ani cu sprijinul agentiei Republika, ei sustinand campania de promovare a evenimentului prin rebranding-ul site-ului www.devoratori.ro. declara Dan Chisu.
Biletele sunt disponibile pe www.bilete.ro, in oficiile Postei Romane, in Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro si in magazinele Germanos.
Sponsorii evenimentului sunt Citröen si Silva
Parteneri: Romania TV, Europa FM, 220.ro, b365.ro, iqads.ro, smark.ro, orasulm.eu, urban.ro, Calendar Evenimente, cinemarx.ro, cinemagia.ro, cinefan.ro, veiozaarte.ro, modernisn.ro, vinsieu.ro. presainblugi.ro, Senso Arte, Tonica TV.