CATENA, premiata din nou la Gala Trusted Brands 2015, editia a X -a

Dupa ce in anul 2014 s-a aflat pe primul loc in top-ul increderii consumatorilor romani, conform studiului realizat de Trusted Brands in care pentru prima data a fost introdusa categoria Farmacii, CATENA a cucerit locul I pentru al doilea an consecutiv.

Cercetarea a fost realizata cu ajutorul unor chestionare cu intrebari deschise, fara variante de raspuns, fiecare respondent nominalizand brand-ul preferat. Studiul Trusted Brands 2015 a fost realizat in perioada septembrie – noiembrie 2014, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader’s Digest din tarile participante: Austria, Elvetia, Finlanda, Germania, Portugalia, Romania si Rusia. In aceasta perioada s-au trimis 285.396 de chestionare cu intrebari deschise, dintre care 50.000 numai in Romania, iar selectarea esantionului consultat a fost efectuata astfel incat sa reflecte profilul populatiei din fiecare tara. Din Romania au fost analizate aproape 2000 de chestionare (mai precis 1.986 completate), iar procesarea datelor si a rezultatelor a fost realizata de compania britanica Wyman Dillon Ltd..

CATENA, farmacia de incredere a romanilor…

…a fost aleasa de respondenti pe baza urmatoarelor criterii: Calitate, Valoare, Excelenta, Imagine puternica, intelegerea nevoilor clientilor si Responsabilitate sociala. Evenimentul a avut loc in salonul Le Diplomate al Hotelului Athenee Palace Hilton.

CATENA este astazi, fara indoiala, un brand de succes, iar asta datorita echipei din spatele brandului – angajati, colaboratori si parteneri deopotriva. Nimic n-ar fi fost insa cu adevarat posibil fara increderea pe care i-au acordat-o, in cei 15 ani, zecile de milioane de oameni care i-au trecut pragul. O incredere castigata in timp si care a incununat, astfel, dorinta Catena de a fi farmacia aflata mereu aproape de clientii sai.

In plus, in cei 15 ani de activitate, CATENA a incercat sa rasplateasca fidelitatea clientilor sai prin carduri de fidelitate, cadouri si premii atractive, dar a sprijinit si valorile romanesti, sustinand sportivii Romaniei la Olimpiada de la Londra 2012. De asemenea, CATENA a fost sponsor oficial al Eurovision pentru trei editii – 2012, 2013 si este si in acest an. Cele mai importante sunt insa dovezile de incredere pe care clientii le-au aratat retelei de farmacii Catena, concretizate in premiile primite in aceasta perioada. Iar anul acesta, ne bucuram si ne mandrim ca reteaua de farmacii CATENA a castigat, pentru a doua oara consecutiv, dinstinctia “Trusted Brands” la categoria sa.

Castigatorii Trusted Brands Romania 2015:


Categorii europene: Automobile: Volkswagen / Electrocasnice: Bosch / Computere personale: HP / Telefonie mobila: Samsung / Operatori telefonie mobila: Orange / Camere foto: Nikon / Agentii de turism: Paralela 45 / Banci: Banca Transilvania / Carduri de credit: Visa / Companii de asigurari: Allianz Tiriac / Furnizori servicii internet: RCS & RDS / Benzinarii: Petrom / Vitamine: Eurovita / Remedii impotriva racelii si gripei: Nurofen / Analgezice: Algocalmin / Produse de ingrijire a parului: Nivea / Produse de ingrijire a pielii: Nivea / Produse de machiaj: Avon / Detergenti: Ariel / Cereale pentru micul dejun: Nestle

Categorii locale: Statii radio: Europa FM / Produse de panificatie: Vel Pitar / Produse lactate: Napolact / Produse din carne: Cris-Tim / Ulei de gatit: Untdelemn de la Bunica / Condimente: Fuchs / Ape minerale: Borsec / Hrana pentru animale: Pedigree / Clinici private: Medlife / Cafea: Jacobs / Pasta de dinti: Colgate / Farmacii: CATENA / Retailer electrocasnice: Altex / Sapun: Dove / Deodorant: Nivea / Centre comerciale: Kaufland / Cotidiane: Adevarul / Statii TV: Pro TV

Filmul Senso Arte dedicat
evenimentului:

Farmacia Inimii multumeste tuturor clientilor sai pentru increderea si fidelitatea pe care o au in brand-ul CATENA.