Frumusetea la 40 de ani – o campanie de promovare a frumusetii la orice varsta

In perioada martie 2015 – februarie 2016, Russenart Communications in parteneriat cu Hebra Dermatologie si Pirifan Distribution deruleaza campania educationala de informare si crestere a respectului de sine a femeilor, cu titlul Frumusetea la 40 de ani.

Proiectul este sprijinit de Jolidon, Beauty Boutique si pictorul Daniel Bulimar-Henciu.

In cadrul campaniei, 12 reprezentante ale presei, cu varsta intre 35 – 47 ani, sunt invitate sa vorbeasca despre ceea ce inseamna frumusetea in jurul varstei de 40 ani, oferind sfaturi pentru o ingrijire si o alimentatie sanatoasa. In fiecare luna, fotografiile doamnelor participante in campanie vor fi transformate in tablouri pictate de pictorul partener al proiectului, Daniel Bulimar-Henciu iar la finalul campaniei, toate tablourile vor fi incluse intr-o expozitie si intr-un calendar ce va fi distribuit in 2016.

Pe durata campaniei, prin intermediul partenerilor media vor fi publicate materiale informative referitoare la alimentatia potrivita si modul corect de ingrijire in apropierea varstei de 40 ani.

40 de ani este o varsta a maturitatii, a implinirii personale si profesionale. Prin participarea a 12 doamne cu importante realizari in viata personala sau in cariera, dorim sa atragem atentia asupra adevaratei frumuseti. Frumusete care, la aceasta varsta, inseamna mai mult decat o silueta trasa prin inel si un chip de portelan. Frumusetea la 40 de ani poate sa insemne o viata implinita, o familie fericita, un chip ingrijit si un corp sanatos. Ce ne dorim prin aceasta campanie? Cresterea respectului de sine a femeilor aflate in jurul varstei de 40 de ani si redarea increderii in fortele proprii prin prezentarea celor12 doamne, frumoase prin ceea ce au realizat dar si educarea in ceea ce priveste modul de ingrijire in jurul varstei de 40 de ani, a declarat Larisa Toader Managing Director Russenart Communications.

Eleganta, rafinament si un cumul de culori ce intregesc toate cele patru anotimpuri. Campania a inceput in prima luna de primavara, luna martie, o perioada dedicata Femeii dar si luna in care natura revine la viata. Caci fiecare luna are doamna sa, mereu tanara, energica si plina de viata, exprimata plastic in aceste picturi. Am incercat sa surprind in pictura tot ce are mai frumos si mai reprezentativ fiecare doamna. Culori calde, culori reci parca desprinse din povestile cu zane, astfel putem rezuma cele 12 portrete in ulei pe panza – marturisea Daniel Bulimar-Henciu, pictorul partener al campaniei Frumusetea la 40 de ani. Daniel Bulimar-Henciu este un artist care realizeaza picturi in culori de ulei pe panza. Tehnica de lucru folosita este aceeasi cu a marilor maestri, picturile fiind realizate in straturi de culoare, folosind transparenta culorilor pentru a crea o textura unica, realista. La comanda, pictorul realizeaza portrete in creion, portrete in ulei dupa fotografie, picturi originale, reproduceri dupa artisti celebri, toate lucrarile fiind facute manual 100%.

Campania Frumusetea la 40 de ani va fi derulata timp de 12 luni, incepand cu luna martie iar primele 4 jurnaliste invitate in cadrul campaniei sunt: Daniela Kammrath, Chief Inspirational Designer 121.ro si Fashionandbeauty.ro, Oana Georgescu, Specialist PR Senso Arte, Oltea Serban-Parau, Director Centrul Cultural media Radio Romania si Daniela Palade-Teodorescu, Redactor Sef Revista Avantaje.
Pana in prezent s-au alaturat campaniei Frumusetea la 40 de ani urmatorii parteneri media: 121.ro, Revista Avantaje, Business Woman, Fashionandbeauty.ro, Radio Romania Cultural, Senso Arte, Vipstyle.ro.

Despre Organizator:

Russenart Communications este o agentie de comunicare infiintata in 2008. Din 2010, compania a inceput derularea unor proiecte speciale, dedicate unui public avizat: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Targul de Traditie, Cultura si Manufactura Romaneasca, programele de educatie culinara: ”Descopera traditiile culinare romanesti!” (aflat la a III-a editie) si ”50 de saptamani in bucatariile lumii” (aflat la editia a II-a).

Despre parteneri:


Hebra Dermatologie este o Clinica de Dermatologie care functioneaza din anul 2008. Este un serviciu condus si administrat de medici dermatologi, fiind dedicat exclusiv serviciilor de dermatologie, estetica si venerologie.

Brandul Pirifan, a fost lansat in anul 2010 sub sloganul Inima naturii. In prezent, gama Pirifan cuprinde o varietate de produse, potrivite oricaror gusturi: fainuri, tarate, seminte si leguminoase, fructe deshidratate si fursecuri daneze. In portofoliul companiei sunt incluse diferite tipuri de cereale si fulgi de porumb, precum si felii din cereale cu porumb, graham, hrisca sau seminte.

Creativitatea europeana, calitatea si seductia sunt elementele care definesc produsele fabricate de Jolidon. Produsele Jolidon sunt fabricate in Europa, ingloband traditia europeana in manufactura, atentia la detalii, materiile prime si accesoriile de calitate superioara furnizate de producatori din tari precum Franta, Italia sau Austria.

Beauty Boutique este un salon de rasfat si infrumusetare la preturi accesibile. Infiintat in aprilie 2013, salonul Beauty Boutique a luat nastere din dorinta de a aduce pe piata de beauty din Bucuresti o alternativa la saloanele de lux.