Locul I din 104 echipaje inscrise la Retromobil Fest Romania si Premiul exceptional “Porsche on Track” Istanbul pentru echipajul Mirela Bucovicean – Georgiana Gologan (Porsche 911 E, model 1969)

De la podiumul de moda, pe podium, la rally-uri

Adrenalina, dedicatie, eleganta pasiune pentru frumos si performanta…

Pe 9 iulie echipajul cu numarul 25 ”Bucovicean – Gologan” s-a clasat pe pozitia I a podiumului Retromobil Fest Romania in clasamentul general si pe locul I la categoria GP Sport. In plus, a obtinut si Marele Premiul Prosche on Track la Istanbul 2017, o performanta de exceptie in conditiile inregistrarii unui record de inscrieri (104 echipaje), in istoria competitiilor de regularitate in Romania.

Mirela Bucovicean si Georgiana Gologan s-au cunoscut intamplator in 2016 pe circuitul ATA la Retromobil Fest, intr-o zi in care nici una dintre ele nu trebuia sa se afle acolo. Au fost pe aceeasi lungime de unda, au avut o conexiune puternica din primele minute si s-au hotarat sa formeze un echipaj de rally in care respectul reciproc si spiritul de echipa sunt esentiale. Desi ambele erau la inceputul minunatului drum al motorsportului, numai in acest an de cand formeaza un echipaj, au reusit sa se remarce castigand in mod constant premii, iar recent, cea mai inalta pozitie intr-o competitie sportiva motosport de regularitate, dar si mult-ravnitul mare premiu, Porshe on Track la Istanbul 2017, cu o performata greu de egalat, avand cele mai putine puncte de penalizare, respectiv 0.5.

Masinile istorice sunt bijuterii pe care adesea le putem compara cu niste doamne capricioase…

Motorsportul nu inseamna doar viteza, inseamna si un stil de viata, o traditie si un set de valori pastrate cu pasiune intr-o comunitate distinsa” – spunea Mirela Bucovicean. ”Masinile istorice sunt bijuterii pe care adesea le putem compara cu niste doamne capricioase ce trebuie sa beneficieze de atentie sporita si un tratament grijuliu. Raliurile cu masini istorice pun accent pe savoarea zgomotului unui motor necosmetizat, pe autenticitatea unei masini brute, pe bucuria de a descoperi performanta unei masini nemodernizate. Competitiile de regularitate presupun strategie, atentie la miime de secunda, concentrare si rabdare. Este un sport al elegantei.

Mirela Bucovicean este o tanara antreprenoare care a renuntat la o cariera de succes in publicitate, media si afaceri imobiliare pentru a-si transforma marea ei pasiune – moda, intr-o alta afacere de succes. Este cea care a infiintat cu sapte ani in urma ”Molecule F”, platforma care aduce in prim-plan designul romanesc, dar si cel mai mare concept store dedicat in exclusivitate designerilor romani. Este ”acel om de business care se autodepaseste parasind in permanenta zona de confort, dezvoltand idei out of the box in perioade care pentru altii pot fi riscante si urmarind cu atentie nevoile pietei”. Sloganul sau este Proudly powered by Romanian designers.

Avem si vom avea mereu pasiuni. E ceea ce, in tumultul vietii de zi cu zi, ne motiveaza, ne energizeaza, ne individualizeaza si in acelasi timp, ne reconecteaza cu semenii nostri. Pasiunea pentru autovehicul – pentru cel istoric in particular – nu face exceptie – a tinut sa adauge Georgiana Gologan, copilotul echipajului. Copil teribil al ultimului secol, acesta a ajuns sa faca parte din viata noastra intr-un mod mult mai complex decat ne-am fi putut imagina. Anul acesta, mai mult ca oricand, popularitatea evenimentelor cu masini istorice a crescut. Din ce in ce mai multi au descoperit acest stil de viata elegant, construit in jurul fascinatiei necontenite pentru evolutia in timp a automobilelor.

In luna martie echipajul de rally Mirela Bucovicean – Georgiana Gologan au debutat in Campionatul de Raliuri la Clasa ”Masini Istorice” cu o masina… istorica. Concuram cu un Ford Escort MK2 model 1977, 2.000 CP, cutie in 4 viteze si surprinzator de fiabila – declarau ele. Desi nu este o masina scumpa, a facut istorie in lumea raliurilor la vremea ei. Se conduce usor, ca o masina de strada, iar in situatiile limita este usor de stapanit. (…). Putem spune ca aceasta masina este o bijuterie care isi face simtita prezenta la multe raliuri internationale. A fost condusa de nume mari cum ar fi Roger Clarck, Ari Vatanen, Bjorn Waltegaard, iar azi este vedeta la toate raliurile istorice din lume.